Üld-ja ostutingimused

E-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%

Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;

Kui müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab müüja ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

Kõiki tooted, mis on avalikustatud e-poes, valmistatakse käsitsi. Seega kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Toote välimus ja värvus võivad erineda pildil olemasolevast.
Minimaalne tellimise täitmise aeg on 2 täis tööpäeva.

Soorita Ost üleval ääres saab soovi korral muuta ostukorvi sisu. 
Leides e-poest sobiva toote, vajutab klient "  „Lisa ostukorvi“ .
 Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni ning liikudes üleval menüüs on võimalik tooteid juurde valida. 
  
Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nuppu „Soorita Ost“.

Edasi on vajalik sisestada kohaletoimetamise info ja seejärel vajuta Tellimuse ülevaade.

Uuenda tellimuse lehel on näha kliendi kohaletoimetamise info, ostukorvi sisu ja sooduskoodi lahter.

Edasi on võimalik lisada sooduskood, kui see Kliendil on ja vajutada " Said kusagilt vautšeri või kupongi?"
Sooduskoodi on võimalik saada kampaania raames sotsiaalmeediast või emaili teel. 
Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

 Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus.

E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes väljatoodud pankade pangalinkide kaudu. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.

Kaubale saab tulla iseseisvalt järgi kokkulepitud ajal või valida postiga saatmist.

Kui ostja ei tule kaubale järgi hiljemalt 7 (seitse) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulud) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.